Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Bij een bestelling ontvang je na het afronden van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Kijk ook altijd even in je spambox.

Heb je geen bevestigingsemail ontvangen? Neem dan gerust contact op. Dan kijken we samen hoe ik je verder kan helpen.

De website werkt niet (goed)
Vervelend! Als de website niet goed werkt, dan hoor ik het graag. Ik zal mijn best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.

In de tussentijd denk ik ook graag met je mee voor een oplossing.

Betalen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken? 

Nederlandse klanten kunnen gebruik maken van de betaalmethode IDEAL of SEPA-overboeking.

Joukie maakt gebruik van Mollie Payments.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Joukie verzendt alle bestellingen in Nederland via PostNL.

(brievenbus)Pakket: € 3,95 (inclusief track and trace code)
Digitale postzegel: € 1,95 (zonder track and trace code)

Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Producten worden zo zorgvuldig mogelijk ingepakt en opgestuurd middels een (brievenbus)pakket of kartonnen envelop. De producten worden uiterlijk binnen een week opgestuurd. Joukie kan echter geen verantwoordelijkheid nemen voor eventuele vertraging veroorzaakt door PostNL.

Retourneren

Ik wil een product retour sturen. Kan dat?
Producten die niet naar wens zijn kunnen uiteraard binnen 14 dagen geretourneerd worden. U kunt dit laten weten door een e-mail te sturen naar info@joukie.nl met het desbetreffende ordernummer.

Enkel ongebruikte, zonder gebruikssporen, producten kunnen als retour aangenomen worden.

De kosten van retour sturen zijn voor u. Wanneer u de gehele bestelling retourneert, krijgt u het geheel betaalde bedrag aan Joukie retour.

Als u meerdere producten heeft besteld en u retourneert een deel van uw bestelling, kunnen wij u de eventueel betaalde verzendkosten niet crediteren.
Als u een product retourneert bent u verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. Vergeet het product niet goed in te pakken en gebruik het liefst de originele verpakking.
Vergeet uw verzendbewijs niet goed te bewaren.

Overig

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen! Je kunt dit laten weten door een e-mail te sturen naar info@joukie.nl met het desbetreffende ordernummer. Dan kijken we samen naar een oplossing.

Waar kan ik terecht met tips, vragen of klachten?
Voor tips, vragen of klachten kun je contact opnemen via info@joukie.nl. Ik reageer zo spoedig mogelijk. Zie eventueel ook de algemene voorwaarden.

Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.